Friday, May 9, 2014

9th May 2014

Assalamualaikum.

Sekali post entry, tinggal berhabuk bersawang. Sekali post, tinggal lagi. Haha. Nampak tak malas dia? Malas betei nak post entry ni. Tapi teringin bila baca blog orang lain. Haha.

Ada apa dengan tarikh ni?
Tarikh budak diploma dapat result. HAHAHA.
Okay. Pasal result aku, hmmmm. not so bad la. I did it well *bak kata abang aku
Tapi result aku still dissapointing my father lahh. He expected more, I think. Hmm.

Tapi aku happy dengan peningkatan result aku. Malu nak tunjuk result. bukan 4 flat, bukan DL. Tapi kalau DL skalipun, taknak la jadi riak sangat nak tunjuk. niat nak menunjuk tu salah. niat nak naikkan semangat orang lain, takpe lah jugak kannnnnn. hihi. Ehem. Bleter pulak minah ni! -.-

Ada apa lagi dengan tarikh ni?
Tarikh ni juga hari lahir arwah abah ayi. Genap 65 tahun kalau tak silap aku umur arwah abah dia. Kalau phone aku yang lama aku set as reminder. Tapi phone lain dah aku pakai skang, aku jadi lupa. Plus aku ni memang nyanyuk tahap dewa.
Aku jadi ingat sekarang pun sebab aku tengok status facebook sis ayi. Bila baca status sis dia, berlinang jugak air mata aku ni.
Aku jugak terasa kehilangan, even tho aku sendiri tak pernah bercakap dengan arwah abah ayi.
Tetiba jugak aku terkenang bila aku tengok wajah dia yang tenang bila aku pergi beraya di rumah arwah tahun lepas. Itu kali pertama dan terakhir aku betul2 pandang wajah dia.
Allah lebih sayangkan arwah, InsyaAllah arwah abah sentiasa dalam doa eyra.
Al-fatihah.

Ada apa lagi dengan tarikh ni?
Aku sedih.
Aku sedih.
Aku sedih.

Kenapa?
I have no idea.

Actually, dah takde pape dah dengan tarikh ni. hmm hee.

Chw
Assalamualaikum.

p/s: Ayi tu bestest best friend aku <-----
kbye! :)

No comments:

Post a Comment